ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
İşbu Ön
Bilgilendirme Formu, aşağıda bilgileri verilen Satıcı ile akdedilecek Mesafeli
Satış Sözleşmesinin kurulmasından önce, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması
Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında Satıcı tarafından
yapılması gereken bilgilendirmeyi içermektedir.
İşbu Ön
Bilgilendirme Formu, aşağıda bilgileri verilen Satıcı ile akdedilecek Mesafeli
Satış Sözleşmesinin eki ve ayrılmaz bir parçasıdır.
SATICI BİLGİLERİ
Satıcı
İsim/Unvanı: ASORTİE MOBİLYA DEKORASYON BİLİŞİM İNŞAAT SANAYİ VE DIŞ
TİCARET A.Ş
Satıcı’nın
Açık Adresi: Masko Mobilya Kenti 4B Blok No:11-13 İkitelli – İstanbul
Satıcı’nın
Telefonu: 0539 711 2223
Satıcı Mersis
No: 0091052698900010
SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ
Ürün Kodu ve Adı |
Adet |
Birim Fiyatı (KV dahil) |
Kargo Ücreti |
İndirim / Kupon |
Toplam Fiyat (KDV dahil) |
[…] |
[…] |
[…] |
0 TL |
[…] |
[…] |
ÖDEME VE TESLİMAT ŞARTLARI
Kargo hariç
toplam ürün bedeli: […]
Kargo Ücreti:
0 TL
Kargo Dahil
Toplam Bedeli: […]
Ödeme Şekli:
[Havale/EFT] [Kredi Kartı] […]
Taksit Sayısı:
[…]
Alınan Vade
Farkı: […]
Vade Farkı
hesabında kullanılan faiz oranı: […]
Ek Masraf: Yok
Teslimat
Adresi:[…]
Sözleşme
konusu ürün/ürünler, yasa ve yönetmeliklerle belirlenen siparişin Satıcı’ya ulaşmasını
takip eden yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için
Alıcı'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak işbu 30 (otuz) günlük süre
içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Alıcı'nın
siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 14 (ondört) gün içinde kendisine
nakden ve defaten ödenir.
Söz konusu
ürün bedeli, ASORTİE MOBİLYA DEKORASYON BİLİŞİM İNŞAAT SANAYİ VE DIŞ TİCARET
A.Ş tarafından Alıcı’dan tahsil edilmektedir.
CAYMA HAKKI
Alıcı, hiçbir
hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, mal
satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına
ilişkin işlemlerde satın alma tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde
cayma hakkını kullanabilir. Alıcı, malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma
hakkını kullanabilir.
Alıcı, cayma
hakkını, siparişle birlikte kendisine teslim edilen cayma formunu doldurarak ve
Satıcı’ya ulaştırarak kullanabilir. Alıcı'nın cayma hakkını kullandığı tarihte
veya o tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı geri göndermesi gerekmektedir.
Mal ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart
aksesuarları, mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve
hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Alıcı, cayma süresi içinde malı,
işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde
kullanmalıdır.
Alıcı iade
edeceği malı Satıcı’ya Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen Satıcı’nın iade
için öngördüğü anlaşmalı kargo şirketi ile gönderdiği sürece, iade kargo bedeli
Satıcı’ya aittir. Alıcı’nın iade edeceği malı Ön Bilgilendirme Formu'nda
belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile
göndermesi halinde, iade kargo bedeli ve malın kargo sürecinde uğrayacağı
hasardan Satıcı sorumlu değildir.
Alıcı'nın
cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde (malın
Satıcı’nın iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla geri gönderilmesi
kaydıyla), Alıcı'nın ilgili mal veya hizmete ilişkin Satıcıya yaptığı tüm
ödemeler Alıcı'ya satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve
tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden ve tek seferde iade
edilecektir.
Malın iade
alınamaması için haklı sebeplerin varlığı halinde Satıcı, sözleşmedeki ifa
süresi dolmadan Alıcı’ya eşit kalite ve fiyatta mal/hizmet tedarik edebilir.
Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, bu durumu öğrendiği
tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya bildirir. Bu durumda Satıcı,
ödenen bedeli ve varsa belgeleri 14 (ondört) gün içinde Alıcı’ya iade eder.
Alıcı iade edeceği mal/hizmeti ön bilgilendirme formunda belirtilen Satıcı’nın
anlaşmalı kargo şirketi ile Satıcı’ya gönderdiği sürece, iade kargo bedeli
Satıcı’ya aittir. Alıcı’nın iade edeceği malı Ön Bilgilendirme Formunda
belirtilen Satıcı’nın iade için öngördüğü anlaşmalı kargo şirketi dışında bir
kargo şirketi ile göndermesi halinde, iade kargo bedeli ve malın kargo
sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir.
Alıcı'nın iade halinde malı Satıcı'ya göndereceği kargo şirketi: Yurt
içi Kargo
CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Mevzuat
uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:
a)
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı
veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d)
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması
mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e)
Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve
bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f)
Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli
yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h)
Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan
hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
6502 sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
kapsamında satılan mal veya hizmete ilişkin sorumluluk bizzat Satıcı'ya aittir.
Bununla birlikte Alıcı, satın alınan mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini
Satıcıya doğrudan veya Site üzerinden iletebilirler. Şikâyetin iletilmesi
halinde Satıcı sorunun çözülmesi için mümkün olan tüm desteği sağlayacaktır.
Sözleşme ile
ilgili çıkacak ihtilaflarda, uyuşmazlık konusundaki başvurular, her yıl Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Alıcı'nın yerleşim
yerindeki ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe
Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda
ise Tüketici Mahkemelerine yapılabilir.